فیلم تست پزشکی خلبانی جنگنده
دنیای خلبانی
مطالبی جالبی درباره خلبانی جنگنده

باسلام پس از درخواست های زیاد دوستان فیلی از برنامه ثریا رو قرار دادم که توی اون مراحل انجام ازمون پزشکی خلبانی رو نشون میده

چند تصویر از فیلم

دانلود فیلم با حجم 45mb



نظرات شما عزیزان:

علی از ارومیه
ساعت11:03---2 مهر 1393
سلام به همگی.واقعیت منم از بچگی عاشق هم برواز و لباس خلبانی بودم و دوتا از عموم هام که تو نیروی هوایی بودن بهم گفتن باید رشته ریاضی فیزیک بخونی چون فقط و فقط خلبانی از ریاضی فیزیک ممکنه رشته دیگه قابل قبول نیست یعنی سوادش نمیرسه و گاهی هم تو اگهی استخدامی مینیویسن تجربی ولی چرته چون مو به مو اینارو برسیدم دنبالش رفتم و هر سال هم برای نمایشگاه هوایی دفاع مقدس به تبریز بایگاه دوم شکاری میرم خلاصه....و داشتم میگفتم که رشته ریاضی رو انتخاب کردم و ترم اول سال دوم رو خوب تموم کردم ولی از ترم دوم مشغول والیبال شدم و تنبلی رو به دست گرفتم و اخر سرم سال سوم با معدل 13.80 تموم شدم رفتم که برای خلبانی معدلمو که دیدن گفتن برو بی کارت نمیتونی اصلا. معدلت بایینه باید معدلت کلت 15 و معدلت کتبیت 12 به بالا باشه . گفتن بسیج نامه بیارم گفتن بسیج کیلو چنده .. گفتن زمین بری اسمون بری قبول نمیکنن محال ممکنه .خلاصه عزیزا از معدل 15 خلبان نمیشه شد اونا مینیویسن 15 ولی کسی رو میخوان که معدلش 17یا 18 و با بدنی ایده ال باشه..تازه اینارم که رفتی باید فکر معاینات بدنی هم باشی که یکی دو نمونشو میگم یه نمونش اینه که معاینه چشم سه مرحله هستش که تو مرحله دوم از 60 نفر 45 رد میشن نمیخام سرد بشین و نمونه دوم دندونه که اگه یک دنونه کشیده شده یا بر شده یا خراب داشته باشین به راحتی رد میشین. و نمیخام بگین خیلی تند حرف زدم ولی واقعیت اینه اصلا شوخی نیست.بعضیا سوال میکنن از رشته کاردانش میشه خلبان شد یا رشته لوله کشی یا تاسیسات نه عزیزا اصلا فقط وفقط ریاضی فیزیک.مطمعن باشین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

من از بچگی عاشق خلبانی جنگنده بود وتا الان دنبالش رفتم واگه خدا بخواد وشما هم دعا کنید تا مدتی دیگه میشم واین وبلاگ رو واسه کسایی گذاشتم عاشق خلبانی اند شما اگه درباره خلبانی سوالی داشتید برای ایمیلم بفرستید تاجواب بدم aminfantom@gmail.com ..............................یا علی مدد
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ما را با عنوان دنیای خلبانی و آدرس f22.LXB.ir لینک بکن بعد مشخصات لینک خود ت رو در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 25135
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1




http://coding.1100011.ir
http://1100011.ir